CELEBRITY: Fuck yeah Ryan Gosling

Ryan Gosling has it all. Knap, sexy (I mean, come on have you SEEN Crazy, Stupid Love), lief, grappig, getalenteerd, etc. etc. etc. Dat is natuurlijk de opinion of the ladies. Blijkt het toch dat de beste man het ook goed doet bij zijn medemannen. Douglas Reinhardt heeft een Tumblr gemaakt: fuckyeahryangosling.com. Pssst. Als je het nog niet wist... Een fuckyeah....tumblr.com is een Tumblr totaal opgedragen aan één onderwerp. Zoek hier meer fuckyeahtumblr's

Anywho, deze Tumblr bestaat uit foto's van Ryan met een tekst die begint met Hey Girl, ... 


CAUTION: Dry humor



























Ryan was zelfs zo cool om een paar voor te lezen in een interview met MTV:



En zelfs nog een keer. Best part is dat hij helemaal stuk gaat in het begin en het lijkt alsof hij huilt, hahaha.

http://www.mtv.com/videos/movies/674454/hey-girl-with-ryan-gosling.jhtml#id=1644133


1 comment:

  1. Oh my gosh, ryan gosling is so hot! I drooled a little while reading this funny post haha

    XOXOJOANNIE
    ANURBAN-EXPLORER.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Leave me a comment and I will check your blog out. Thank you so much for your lovely comments.
Follow my blog and maybe I will follow back! :D

You can follow me on Pinterest too: http://pinterest.com/lauuw/